July 21, 2011

1. DHS Maraton

Ime egy zsufolt hetvege utan vagyok, mondhatni szerencsesen. Szombaton Vajdahunyadon voltam a VSO-s kolegaimmal. Kicsit faraszto ut volt Varadrol, mivel ebben az orszagban 150km utan mar faraszto a tura. Az utak minosege kritikan aluli. Erkezesunkor talalkoztunk FSS-Andrasekkal, ok hamarabb megerkeztek. Erdekes latvany tarult elenk ahogy a varat es falait egy gyartelep szomszedolja. 
A var maga egy gyonyoru latvany, no meg a falakon belul meg verseny is legyen rendezve, remek. Jol nezett ki az egesz hely, latszott hogy nagyon kitettek magukert a szervezok, satrak, kiallito stand, szinpad, volt minden. Felvettuk a szamokat - itt egy pluszpont a szervezoknek, hisz ott ejszakaztak, hogy aki ejfelkor er oda az is fel tudja venni a szamot, hisz reggel a start elott alig volt ido erre. A szalasunkkal kicsit problema volt mert keson kaptuk meg a kulcsot, egy apro logisztikai hiba a szervezoknel, de mindent karpotolt a szallas, csendes volt, tiszta volt, csak ilyen legyen mindenhol. Egy megerdemelt alvas utan eleg koran keltunk hisz a startot mar 9kor lottek a hosszusoknak. Idoben oda erkeztunk, kicsit hatrebb kerultem a sorban mint szerettem volna es ket lany moge altam be akik meglepetesemre eleg jol robbantottak startnal. A startot elszurtam, nem tudtam betenni a labam, de szerencsere nem vesztettem sokat, es a gyar melletti romtelepen sikerult egesz jol feljonnom az elbojhoz, addig amig a porfelho engedett. Ez egy feketepont a szervezoknak palya valasztas szempontjabol, szerintem sokan nem dijaztak ezt a reszt. Ezutan egy lankasabb emelkedo kovetkezett, amit bravurral vettem es sikerult elozgetnem egy picit. Innen kezdodve csak dimbek-dombok voltak, mondhatni gyors palya nehol keves tehnikai tudas is kellet de csak taposni kellett. 3 komolyabb emelkedo vart a verseny alatt, kilometerora nelkul kicsit nehez volt beosztani az erom, de a pulzus orammal vigyaztam hogy ne hajtsam tul magam - ez a vegere nem jott osssze. Az elso maszot jo eroben kezdtem, sikerult az erosek mogott haladnom, mindig kiszemelek magamnak valakit es probalom befogni, tartani magam utana. Jakab Tibit sikerult utolernem, es lehagynom de a carbo-zselem kupakjat ketszer is elejtve meg kellett alnom, hogy ne follyon a derekamra tekeres kozben. Beert Tibi, es innentol mentuk egy jot egyutt. Jol ereztem magam, es ugy ereztem jo huzas lesz vele maradni. A masodik ellenorzo pontig sikerult vele menni, innen 3-5 masodperccel hamarabb elindult es kezdhettem a hajszat megint. Egy hosszu lefele kovetkezett egy mezon, jo kis razos szekcio. Itt megelozott egy szebeni srac egy full geppel, nagyon zuzott vele. Ezutan kovetkezett a masodik feketepont a palyan, meredek erdei ereszkedes avarban, ugy hogy nem lehetett tudni mi van alatta, egy balos kanyarba sikerult is atesnem a kormanyon, de semmi komolyabb bajom nem lett. A valtokaromon viszont letort a lefele-valtoful. A csonkkal kellett boldoguljak ahol tudtam, mert volt ahol nem. Ez kb feluton volt, es egy pillanatra megfordult a fejemben a kudarc, de azonnal butykoltem, levaltottam sikon es ratapostam. Tibi mar reg elhuzott es ujabb embert kellett kituzzek magam ele. Igy esett Norbi kollegamra a valasztas. Az utolso ellenorzo/etetopontig egyutt haladtunk egy lassabb tempot diktalva, engem a hideg razott oneki meg hatfajdalmai voltak. Hamarabb elindultam es sikerult meg par embert lehagyni de sajnos nem az en kategoriamban. Kb az 50-ik kilometer utan jott egy 800 m-es koromsotet alagut, lampam nem volt igy leszalltam es tolltam a bicajt, de hamarosan erkezett egy lampas es nyomaba alltam, hamar veget ert igy az alagut. Szamomra egy negativum volt, mert az alagut hidegtol teljesen lemeredtem,    es elhagyott a maradek erom is, foleg hogy ezutan egy nagyon godros, egyenletlen szekcio kovetkezett, a fullysok le is eloztek. Probaltam eroltetni de mar a karom sem birta a razkodast. Vegul setatempoban berobogtam a finishbe, gorcsolt mind a ket labam, le sem tudtam szallni.  Meglepetesemre 14. helyen erkeztem 71 resztvevobol a kategoriamban. Ezek szerint nagyon jol mehettem az elejen.
Jo volt eljonni egesz idaig, jo volt a szervezes, szep volt a taj, egyetlen minuszpont a palya volt. A jelzes magaban nem eleg, helyenkent tisztitani kellene, levelektol es lelogo tovis bokor agaktol. 
Koszonom Andrasnak a valtoszervizt - kitunoen mukodott, koszonok mindet a VSO-nak es koszonom a Freestylesportnak a tamogatast, no meg Anyunak hogy vigyazott kutyamra.

curand si in romana

No comments:

Post a Comment