August 26, 2011

MBM RETROSPECT

M-am gandit sa ma uit printre pozele mele din trecut, mai precis la cele facute la maratonul Maros. Din pura nostalgie m-am asezat si mi-am adus aminte de primul meu concurs de ciclism montan. Dupa contactul cu maratonul Maros in toamna 2008 n-am mai avut intoarcere si am fost prins de lavina. De atunci ma intorc cu foarte mare placere la Gilau, si astept tot anul cu nerabdare maratonul. Anul acesta o sa ma pregatesc special pentru acest concurs, ca sa am un rezultat mai bun de la an la an. Pana atunci sper sa am si bicicleta mea de concurs gata, ca merge cam greu cu asamblatul si cu achizitionare anumitelor piese.Nu-mi fac griji ca mai am o luna buna pana atunci. Mai jos o sa postez cateva poze din 2008 incoace.
Maros Bike Marathon
Gondoltam egyet es leultem megnezni a multbeli fotokat a Maros maratonrol, csak ugy nosztalgiabol visszagondolban elso hegyi versenyemre. A 2008-as Maros maraton utan mar nem volt visszaut es sodort a lavina magaval. Azota szivesen terek vissza Gyalura, es egesz evbe nagy lelkesedessel varom a versenyt. Ebben az evben speciell keszulok a versenyre hisz javitani akarok evrol evre. Addig is remelem kesz lesz a versenyzo bringam, kicsit nehezkes az alkatreszek beszerzese de meg egy egesz honap all rendelkezesemre addig. Lentebb beekelek egy par multbeli fotot 2008-tol szemleltetoul.
2008

2009

2010





No comments:

Post a Comment