November 12, 2011

C.P. et. VI.

   Ultimul concurs din an pentru mine a fost cel din Cluj, si anume ultima etapa din Cupa Clujul Pedaleaza. Daca ar trebui sa scriu un motto cu care m-am pregatit pentru concurs, ar fii "sa trec pe partea intunecata a fortei", adica sa pedalez noaptea, pentru ca si concursul a fost unul nocturn. Ajuns sambata dupa masa cu trenul meu "personal", am avut prilejul sa-mi vad o parte din familie. Dupa care m-am echipat pentru si m-am indreptat catre concurs. Am ramas surprins ca foarte multi paraseau deja fata locului, probabil din cauza frigului. Avansatii repede si-au facut turele, asa ca si cei de la elite au luat startul la fix. Numai ca din senin a disparut toata lumea. Au ramas cativa organizatori si prietena mea care m-a incurajat in fiecare tura, sustinandu-ma cu "te descurci foarte bine". A mai fost cineva care ma incuraja cu: "Hai martianule!". Multam mult, mi-a placut la nebunie strigatul.
Concursul a fost unul reusit zic eu, a fost ca si intr-o familie, deja ne cunoastem cu cei din categorie. Am facut cinci ture si ne-am dus la Polus, ca sa urmarim acordarea premiilor pe etapa si pe general. Traseul a fost spectaculos atat datorita marcajelor fluorescente cat si din cauza ca am pedalat mai mult singur si am putut savura din plin. Pacat ca n-am putut sa ma tin dupa nimeni, dar asta sper sa se schimbe la anul.
Multumesc Clujului Pedaleaza, multam  Levi & Co., si celor care au ramas pentru a incurajari. E fain la Cluj, ne vedem la anul, precis. Levi, keep it goin!!!

No comments:

Post a Comment